سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منتظر

                                                       

پیامبر گرامى اسلام فرموده اند:«نگاه (به نامحرم) تیرى مسموم از تیرهاى شیطان است، پس کسى که به خاطر ترس از خدا، به نامحرم نگاه نکند، خداوند متعال به او ایمانى عطا فرماید، که شیرینى آن را در قلبش مى‏یابد.»      اگر ایمانى مى خواهى که شیرینى‏اش را در قلب خود بیابى کافى است نگاهت را از نا محرم برگیرى، تا آنچه همگان نمى‏یابند، بیابى.

  

وصیت شهید محسن محمدى (22 ساله):تو اى خواهر عزیز ... حجابت که تنها آرزوى من است حفظ کن تا دشمنان شاد نشوند، خواهرم‏ هم‏اکنون من در سنگر حفاظت از ناموس و دین و وطنم هستم تو هم در سنگر حجاب هستى.

خواهرم‏:اگر م‏خواهى از تعرّض و اهانت و نگاه هاى آلوده نامردانى از جنس مذکر در امان باشى، با حجاب و پوشش کامل و کنترل ارتباطهاى غیر کلامى در لباس و رفتارت، رهزنان گوهر وجودت را از خود ناامید گردان.

 خواهرم‏:حجاب، پلى است بین فساد و رفع فساد، تو کدام را انتخاب مى‏کنى؟


خواهرم‏:اگر مى‏خواهى مردان، تو را همچون کالایى دست یافتنى و قابل مصرف در کوچه و خیابان و محل کار و ... نبینند، اگر مى‏خواهى انسانى آزاده و شریف باشى، زیبایى جسم‏ات را به زیور حجاب آراسته ساز، و وجود خود را ارزان نفروش، چون تو امانت و ناموس خدایى، مبادا در امانت خدا خیانت ورزى، تو صاحبى چون خدا دارى.


خواهرم‏:آراستن ظاهر، فریاد تهى بودن درون‏ات، از کمالات انسانى و مقام معنوى و انسانیت انسان و حاکمیت غریزه جنسى در سراسر وجودت هست، به‏هوش باش، عقل‏ات را بر وجودت حاکم گردان.


خواهرم‏:زنانى که خود را همچون عروسک آراسته و به تن نمایى و دلربایى در کوچه و خیابان و ... مشغول‏اند یقین بدان در درون خالى از بسیارى از صفات‏ والاى انسانى و سلامتى روانى و فکرى و توانمندیهاى علمى هستند.


خواهرم‏:ارزش خود را بازیاب، خود را ارزان نفروش، تو خیلى گرانبهایى تو جلوه‏اى از آیات و نشانه هاى خدایى،در خود بیاندیش.اگر واقعا قلب‏ات پاک است و قصد خودنمایى ودلربایى ندارى، چرا آراستگى توفقط بیرون از منزل در برابر نامحرم است؟قلب پاک، اعمال پاک دارد، محال است درون، پاک و عفیف باشد برون بازیچه هوس، محال است.ظاهرت، فریادى از درون توست، خود را نفریب، دیگران تو را عفیف و متین نمى‏بینند خودت را دریاب.


 برادرم‏:اگر خانواده عفیف و پاکدامن مى‏خواهى، غیرت را زیور مردانگى خود ساز، و نگاهت را ازناموس دیگران برگیر. زنان ناموس خدا هستند،مبادا بر امانت خدا خیانت ورزى، تو حافظ ناموس خدایى‏.

 خواهرم‏:حجاب سنگر مقاومت تو در برابر تهاجم فرهنگى غرب است به دین اسلام و تشیّع. این سنگر را رها نکن تا خون شهدا را پایمال ننمایى، سرخى خون شهیدبا سیاهى چادر تو به دشمن یک حرف مى زند، به هوش باش‏.
 

                             از کتاب حجاب از منظر فطرت و عقل و شرع(‏منصوره وطنى‏)


نوشته شده در شنبه 89/10/4ساعت 11:11 صبح توسط نظرات ( ) |


Design By : Pichak