سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منتظر

                                                                 

مورد حضرت مهدی علیه السلام و نام بلند آوازه اش، روایات بسیاری از پیامبر گرامی و امامان نور علیه السلام آمده است که در آنها از آن اصلاحگر بزرگ عصرها و نسلها به «مهدی»، «حجت»، «قائم»، «منتظر»، «خلف صالح»، «صاحب الامر»، «سید»، «الامام الثانی عشر» و... تعبیر شده است و بارها تصریح شده است که نام آن حضرت نام پیامبر است و کنیه اش «ابوالقاسم».
ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 89/10/22ساعت 3:53 عصر توسط نظرات ( ) |

میلاد باسعادت امام موسی‌کاظم (علیه‌السلام) بر عموم شیعیان بخصوص ایرانی‌ها که پذیرای سه فرزند پاک ایشان هستند مبارک باد .


نوشته شده در چهارشنبه 89/10/22ساعت 10:25 صبح توسط نظرات ( ) |

                                                               

عالم کامل , آقا سید مهدى قزوینى فرمود: سالى براى زیارت فطریه (شب عید فطر) وارد کربلا شدم و در شب سى ام , که احتمال شب عید در آن مـى رفـت , نـزدیک غروب , هنگامى که اگر بنا بود شب عید هم باشد, درآن وقت هلالى دیده نـمـى شود, در حرم مطهر بالاى سر مقدس بودم .

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در شنبه 89/10/4ساعت 2:23 عصر توسط نظرات ( ) |

                                                       

پیامبر گرامى اسلام فرموده اند:«نگاه (به نامحرم) تیرى مسموم از تیرهاى شیطان است، پس کسى که به خاطر ترس از خدا، به نامحرم نگاه نکند، خداوند متعال به او ایمانى عطا فرماید، که شیرینى آن را در قلبش مى‏یابد.»      اگر ایمانى مى خواهى که شیرینى‏اش را در قلب خود بیابى کافى است نگاهت را از نا محرم برگیرى، تا آنچه همگان نمى‏یابند، بیابى.

  

ادامه مطلب...

نوشته شده در شنبه 89/10/4ساعت 11:11 صبح توسط نظرات ( ) |


Design By : Pichak