سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منتظر

 واقعیت آن است که هرچند سفرهای رهبر فرزانه انقلاب به هر نقطه ای از ایران با دستاوردها و برکات زیادی همراه بوده است اما سفر دیروز «آقا» افزون بر آنکه منجر به شکوفایی و پویایی حوزه های علمیه، پیوند هرچه بیشتر رهبری با مرجعیت و علما، حل مشکلات مردم قم و منشأ تحولات تاریخی خواهد شد از همه مهم تر خنثی کننده بسیاری از شبهات و توهمات دشمن در مقطع کنونی است.

استقبال گسترده اقشار مختلف مردم قم که چند ساعت قبل از آغاز مراسم به خیابانها آمدند و کیلومترها رهبر خود را همراهی کردند نقش و جایگاه ولایت فقیه در میان آحاد ملت را به رخ دشمنان می کشد و دشمنان بر اهمیت این جایگاه آگاهی دارند اما از درک اینکه چه عاملی و کدام نیرو این چنین اقشار مختلف مردم از کارگر و کارمند و طلبه و دانشجو تا عالم و فرهیخته و نخبه را به صحنه آورده ناتوان خواهند ماند.

اینجاست که رسانه های ضدانقلاب به هذیان گویی روی می آورند و هربار که جمعیت آکنده از شور و شعور را می بینند که در دفاع از ارزشها و بخاطر علقه و علاقه به نظام اسلامی به میدان آمده اند به این توجیه سخیف و مبتذل گرفتار می شوند که مثلا آنها در قبال ساندیس یا توزیع کوپن!! در خیابان ها حضور یافته اند!!

آنچه دیروز در قم اتفاق افتاد تنها در ساختار نظام «امت- امامت» قابلیت بروز و ظهور دارد. تنها عشق به ولایت است که این چنین در جان مردمان این سرزمین ریشه دوانده تا رهبر و مقتدایشان را با چشمان بارانی دربر گیرند و در یک روز پاییزی، بهاری وصف ناشدنی را به بار بنشانند.نشأ تحولات تاریخی خواهد شد از همه مهم تر خنثی کننده بسیاری از شبهات و توهمات دشمن در مقطع کنونی است.

                                                                             کیهان 28 مهر 89

 


نوشته شده در یکشنبه 89/8/2ساعت 4:8 عصر توسط نظرات ( ) |


Design By : Pichak